loading...
سایت تخصصی دانلود بازی های رایانه ای
امیرمحمد بازدید : 90 جمعه 02 تیر 1391 نظرات (3)
 

 
3_hamidhira_mihandownload.jpg
خيلي بعيد است كه از علاقه مندان به بازي هاي رايانه اي باشيد و اسم Farm Frenzy رو نشنيده باشيد . سري بازي هاي Farm Frenzy با ظاهر جذاب و ساده و كاربرپسند خود تا كنون موفق شده محبوبيت زيادي رو بين عموم كسب كند . ميزان محبوبيت اين بازي به قدري بالاست كه هر چند ماه ورژن جديدي از اين بازي منتشر ميشود .
به تازگي , پس از مدت زماني نسبتا طولاني نسخه جديد اين بازي با نام Farm Frenzy Ancient Rome v0.5 با حفظ همان سبك و ويژگي ها منتشر شده است و همانند نسخه هاي قبلي مورد استقبال و توجه زيادي قرار گرفته است . شما عزيزان نيز ميتوانيد جديدترين نسخه ي اين بازي رو به طور كاملا رايگان از سايت ميهن دانلود دريافت كنيد
اين بار در اين بازي شما در رم باستان خواهيد بود و با حيوانات , كارخانه ها , توليدات و وسايل جديدي رو به رو خواهيد شد ! روش بازي همان است كه تا به حال بوده اما ظاهر جديد و نكات ريزي به بازي اضافه شده كه بر جذابيت هاي بازي افزوده است . هوشمندي توليدكنندگان در ايجاد تنوع هاي زياد در اين ورژن موجب شده تا اين ورژن حتي براي كساني كه تا كنون تمام نسخه هاي Farm Frenzy رو به پايان رساندن نيز تكراري نشود و همچنان همان جذابيت و هيجان اوليه رو داشته باشد.
اين بار هم 90 مرحله گوناگون رو در پيش رو داريد و اين مراحل به ظاهر ساده گاه چنان پيچيده خواهند شد كه شما نميتوانيد در مدت زمان تعيين شده از پس ماموريتتان بربياييد و عبور از اين مراحل نيازمند تمركز و دقت بيش از پيش شما خواهد بود
گرافيك بالا و رنگ آميزي شاد , صداگذاري به جا و كم نظير , اضافه شدن كارخانه , حيوانات , توليدات و وسايل جديد و همچنين اضافه شدن قايق به جاي كاميون (براي فروختن جنس ها ) در بازي از جمله موارديست كه بر جذابيت بازي افزوده است .

دانلود رایگان این بازي به همراه ويژگي ها و عکس از محیط بازی در ادامه مطلب ...

ادامه مطلب+Download
 
download-farm-frenzy-gone-fishing-v10-delight_541.jpeg
نام بازی:Portable Farm Frenzy: Gone Fishing
سبک:ارکید شبیه سازی
حجم:79 MB
همیشه بازی های کم حجم جز محبوب ترین بازیها نزد گیمر ها مخصوصا کسانی که از اینترنت پر سرعت بر خوردار نیستند و هم چنین از سیستم قوی برای اجرای بازی های
 سنگین برخوردار نیستند ،محسوب می شود .بازی های کم حجم بسیاری هر روزه در سایت های دانلود گیم در سراسر دنیا قرار می کیرد که مورد توجه همه گیمر ها قرار می گیرد.بازی هایی کم حجم و بسیار زیبا و شاد کننده که می تواند ساعاتی شما را مشغول کند و حسی خوب را به شما منتقل کند.یکی از این بازی هایی که برای شما آماده کرده ایم یک بازی ماهیگیری است که نمونه آن در میهن دانلود یافت نمی شود.بازی بسیار زیبا و شاد کننده تقدیم به همه شما دوستان و طرفداران میهن دانلود.
دانلود ،مشاهده عکس های بازی در ادامه مطلب....

ادامه مطلب+
 
 از سری بازی های اکشن و هیجانی است که در آن سرعت عمل حرف اول را می زند. در این بازی شما مامور حرفه ای انهدام منطقه نظامی دشمن و همچنین یکی از اعضای ستارگان آبی گروه متحد هستید. شما جنگ بسیار سخت و طاقت فرسایی را در پیش روی خواهید داشت که با آموزش و تمرین کافی باید خود را برای آن آماده کنید. در ابتدای ماجرا وقتی که شما طبق مسئولیت قبلی در حال گشت زنی در مرز هستید به ناگاه کد قرمز را از طریق تماس صوتی دریافت می کنید، بله! امپراتوری راکای به طور غافلگیرانه و با تمام قوای خود به سیاره حمله کرده است، شما از معدود کسانی هستید که از این معرکه زنده مانده اید و باید با تمام قدرت و توان رزمی خود و با استفاده از سلاح های پیشرفته این امپراتوری متخاصم را از زمین بیرون کنید ... بازی به صورت بدون نیاز به نصب (پرتابل) است که در اکثر کامپیوترها قابل اجرا خواهد بود.
 ویژگی های بازی:
 
ـ گرافیک بالا نسبت به حجم کم آن
 ـ بدون نیاز به نصب
 ـ پرداختن به جزییات به طور جذاب
 ـ تجربه بیش از 50 سطح در طی مراحل
 حداقل سیستم مورد نیاز:
 
ـ سیستم عامل xp or vista
 ـ پردازنده مرکزی pentium3
 ـ کارت گرافیک 64MB
 ـ حافظه موقت 256MB

628Thumb2.jpgتصاویری از بازی را می‎توانید در ادامه مطلب ببینید

ادامه مطلب+Download
در دوران پس از جنگ عظیم زمانی که دشمن شما هر آنچه را که برایتان عزیز بوده از میان برده است وقت آن رسیده که باز گشته و انتقام جنایات انجام یافته توسط دشمن را به طور کامل بگیرید. برای انجام این هدف بزرگ سربازان ارتش Morphid و انواع سلاح های ژنتیکی مخرب در اختیار شما خواهد بود .... بازی Project Aftermath یکی از بازی های سبک اکشن هست که تمام مراحل آن بر اساس اهداف از پیش تعیین شده و مشخص انجام می شوند. در این بازی با دشمنان مغولی درگیر خواهید شد و وظیفه دارید که از مناطق استراتژیک تصویربرداری کرده و در موقع مناسب آن ها را تسخیر کنید و در ادامه به هدف اصلی خود که قتل عام دشمنان و نجات گروگان هاست بپردازید. بازی به صورت بدون نیاز به نصب (پرتابل) است.
 ویژگی های بازی:
 
ـ گرافیک فوق العاده
 ـ قابل اجرا در کامپیوترمقصد بدون نیاز به نصب
 ـ تجربه 10 ماموریت سخت و هیجان انگیز
 ـ جمع آوری افتخارات برای افزایش مهارت و تجهیزات نظامی
 ـ فرماندهی 4 قهرمان قدرتمند در طی مراحل
 حداقل سیستم مورد نیاز:
 
ـ سیستم عامل xp or vista
 ـ پردازنده مرکزی 2 GHz
 ـ حافظه موقت 512MB
 ـ کارت گرافیک 512MB
 ـ نصب DirectX 9c

Project_Aftermath.jpgتصاویری از بازی را می‎توانید در ادامه مطلب ببینید.

ادامه مطلب+Download
 
 
بازی Alien Shooter 2 یکی از معروف ترین و محبوب ترین بازی های سبک اکشن است که هدف کلی آن نابودی موجودات اهریمنی و خون آشام می باشد. در طی مراحل بازی انواع و اقسام موجودات عجیب و وحشتناکی را در پیش روی خواهید داشت که نابود کردن آن ها کار آسانی نخواهد بود. اوج هیجان بازی را وقتی تجربه خواهید کرد که این موجودات چندش آور شما را در اتاقی محصور می کنند و شما باید با به کار گیری انواع سلاح های لیزری و یخی و ... خود را با دقت و سرعت تمام از محاصره آن ها بیرون آورده و در موقعیت مناسب دیگر همه شان را نابود کنید. این بازی گرافیک بالایی دارد. دوربین بازی (زاویه دید) همانند بازی های استراتژیک از بالا می باشد که این ویژگی Alien Shooter 2 را متفاوت از بازی های همانند کرده است. Alien Shooter 2 به صورت بدون نیاز به نصب (پرتابل) است.
 ویِژگی های بازی:
 
ـ گرافیک بالا
 ـ حمله ناگهانی ده ها اهریمن
 ـ بیش از 50 نوع اسلحه
 ـ تغییرات آب و هوایی محسوس و زیبا در طی مراحل
 حداقل سیستم مورد نیاز:
 
ـ سیستم عامل xp or vista
 ـ پردازنده مرکزی 1.7 GHz
 ـ حافظه موقت 256MB
 ـ کارت گرافیک 64MB

as2jewel.jpgتصاویری از بازی را می‎توانید در ادامه مطلب ببینید.

ادامه مطلب+Download
 
 
I از سری بازی های اکشن فضایی، در نوع خود بسیار جذاب و هیجانی است. در این بازی جهان بشریت پس از سپری کردن یک بحران سیاسی جهانی در صدد است تا حضور در کهکشان های دیگر را تجربه کند. اما مشکلی که وجود دارد وجود ناوگان بسیار قدرتمند و هولناک دشمنان فضایی بر سر راه این هدف است. به طوری که تلاش های اولیه برای انجام آن موجب از بین رفتن بیشتر نیروها و تجهیزات شده است. اما راه نجات از این بحران دست یافتن به سلاح های سری و فوق پیشرفته است که می تواند جهت جنگ را به نفع نیروهای خودی تغییر دهد .... در این بازی نبرد در پنج کهکشان عظیم با محیط خیره کننده را تجربه خواهید کرد. با کسب امتیازات کافی قادر خواهید بود تا فضاپیمای جنگی خود را ارتقا داده و به انواع سلاح های پیشرفته و متنوع تجهیز کنید. از جمله سلاح های تعبیه شده در فضاپیما بمب افکن می توان به حدود 29 نوع انواع لیزرها و راکت ها اشاره کرد. این بازی دارای گرافیک بسیار بالایی است. بازی به صورت بدون نیاز به نصب (پرتابل) می باشد.
 ویژگی های بازی:
 
ـ گرافیک بسیار بالای بازی
 ـ 35 نوع انواع دشمنان قدرتمند
 ـ 25 نوع انواع لیزر و 5 نوع راکت و 4 نوع droid
 ـ تجربه نبرد در 5 نوع کهکشان مختلف
 ـ 5 نوع مختلف سفینه فضایی
 ـ بازی به صورت بدون نیاز به نصب
 حداقل سیستم مورد نیاز:
 
ـ سیستم عامل xp or vista
 ـ پردازنده مرکزی pentium3
 ـ حافظه موقت 256MB
 ـ کارت گرافیک 64MB

v5znlx.jpgتصاویری از بازی را می‎توانید در ادامه مطلب ببینید.

ادامه مطلب+Download
 
 
بازی Last Galaxy Hero یکی از بهترین و هیجانی ترین بازی های نبردهای فضایی است که بازی با آن نیازمند دقت و توانایی بسیار زیادی است. در این بازی شما در نقش هدایتگر یک سیستم بسیار پیشرفته دفایی خواهید بود که باید مانع از نفوذ دشمنان قدرتمند خود به مقر خودی شوید. شما بایستی با تحلیل و مدیریت قوی وضعیت موجود قبل از اینکه مهماتتان تمام شود تمام دشمنانتان را نابود کرده و مرحله را به اتمام برسانید. شلیک بمب های کوانتومیو لیزری و همچنین بالا و پایین رفتن لوله پرتاب موشک توسط موس خواهد بود و می توانید با صفحه کلید به چپ و راست حرکت کنید. بازی با حجم بسیار کم خود دارای گرافیک قابل قبولی است، همچنین به صورت بدون نیاز به نصب (پرتابل) می باشد.
 ویژگی های بازی:
 
ـ گرافیک بالا با توجه حجم پایین
 ـ بازی به صورت پرتابل
 ـ نیاز به کار کردن با هر دوی موس و کیبورد در حین بازی
 ـ پرداختن عالی سازنده به جزییات
 ـ انجام مراحل در انواع سیارات با محیط جذاب و هیجانی
 حداقل سیستم مورد نیاز:
 
ـ سیستم عامل xp or vista
 ـ پردازنده مرکزی pentium3
 ـ حافظه موقت 256MB
 ـ کارت گرافیک 64MB

341Thumb32.jpgتصاویری از بازی را می‎توانید در ادامه مطلب ببینید.

ادامه مطلب+Download
 
زمانی که جنگ های خونین و خشن قلب اروپا را فرا گرفته و ده ها نفر از قبایل گالیک برای دستیابی به زمین و ثروت های هنگفت مناطق جنگ زده با یکدیگر جنگ و جدال می کنند شما باید ابتکار و دقت و توانایی خود را به کار برده و موقعیت خود را در این پیکار عظیم تثبیت کرده و روز به روز قدرت خود را افزایش دهید تا بتوانید به بزرگترین پادشاهان سلتیک تبدیل شوید. در این راه باید قوای نظامی خود را تقویت کرده و مراقب تمام نیروهای کارگری خود باشید تا بتوانید رفته رفته بر قوای نظامی خود افزوده و قدرت خود را افزایش دهید. در این راه قبایل وحشی و بی رحم آلمانی هر آنچه را که بر سر راه خود می بینند نابود می کنند، باید مراقب آن ها باشید تا آسیبی به نیروهای خودی وارد نشود و احیانا کل نیروهای خودی از بین نروند. بازی "پادشاهان سلتیک" یکی از بازی های بسیار زیبا در زمره بازی های استراتژیک است که مربوط است به زمان جنگ های ناپلئونی. این بازی به صورت بدون نیاز به نصب (پرتابل) آماده دانلود شده است.
 ویژگی های بازی:
 
ـ بازی بدون نیاز به نصب
 ـ گرافیک بسیار بالا و زیبا
 ـ تجهیزات ساختمانی و انواع سلاح های متنوع و غیر تکراری
 ـ بازی برگرفته از وقایع اتفاق افتاده گذشته
 ـ و ...
 حداقل سیستم مورد نیاز:
 
ـ سیستم عامل xp or vista
 ـ پردازنده مرکزی حداقل pentium3
 ـ حافظه موقت حداقل 512MB
 ـ کارت گرافیک حداقل 256MB

2ezgtap.jpgتصاویری از بازی را می‎توانید در ادامه مطلب ببینید.

ادامه مطلب+Download
 
 
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php

این نظر توسط رزرو هتل با 50 درصد تخفیف در تاریخ 1392/02/25 و 15:59 دقیقه ارسال شده است


رزرو هتل شیراز ، کیش ، قشم ، مشهد و تمام نقاط با 50 درصد تخفیف

لینک رزرو هتل بشه به egardesh.com

شماره تماس : 021-44151435 و 44155227-021



مشاهده اطلاعات بیشتر در www.egardesh.com

سامانه رزرواسیون مهر

راحت ، ارزان و با اطمینان خرید کنید

این نظر توسط مهاجرت ويزا تور مسافرت صرافي در تاریخ 1391/08/09 و 22:11 دقیقه ارسال شده است

پيشنهاد ويژه مدير وبلاگ به بازديد كنندگان:



سايت مجله خبري ايراني مهاجريست بهترين سايت اطلاع رساني از آخرين اخبار و مقالات و بانك اطلاعات در ضمينه هاي:

1. راهنماي مهاجرت, شرايط مهاجرت و دريافت ويزا

2. معرفي تورهاي مسافرتي معتبر

3. معرفي صرافي هاي معتبر

4. معرفي مراكز اقامتي, هتلها, مراكز خريد و جاذبه هاي توريستي تمام كشورها

5. راهنماي اخذ بورس تحصيلي رايگان از كشورها

6. معرفي فرصت هاي سرمايه گذاري داخلي و خارجي

و هزاران مطلب و اخبار به روز در ارتباط با صنعت گردشگري و توريسم, آموزش, تجارت و ... در اختيار بازديدكنندگان قرار ميدهد.



حتما از اين سايت جذاب بازديد نماييد.

WWW.MOHAJERIST.COM


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب مطالب این سایت چیه؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 202
  • بازدید کلی : 3,502