loading...
سایت تخصصی دانلود بازی های رایانه ای
امیرمحمد بازدید : 61 جمعه 26 خرداد 1391 نظرات (0)

 

بازی جذاب و اکشن بت من

Batman Arkham City

 

یکی از برترین عناوین E3 امسال Batman: Arkham City بود و ما واقعاً تغییرات بزرگی را در دنباله این بازی نسبت به قبل مشاهده کردیم. اخیراً نمایشی از بازی پخش شده که ما شخصیت هایی مثل Catwoman ،Two Face و Joker را در آن مشاهده می کنیم. در ابتدا بازی، چند خلافکار را نشان می دهد که قصد باز کردن یک گاوصندوق را دارند. این خلافکارها لباس هایی عجیبی به تن دارند، طوریکه نصف لباس آن ها سالم و نصف دیگر آن به نظر سوخته است و ماسکی که به صورت هم دارند، همینطور است. یکی از آن ها می پرسد: "پس کی رئیس میاد؟" دیگری جواب می دهد: "به زودی" اما این رئیس چه کسی است؟ مسلماً با مشاهده این لباس ها معلوم است که آن ها افراد هاروی دنت (Harvey Dent) و یا همان Two Face هستند که نصف بدن و صورتش سوخته و نیمه دیگر آن سالم است. آن ها نگران این هستند که ممکن است هر لحظه Batman به آن ها حمله کند که ناگهان صدای شکسته شدن شیشه ای می آید و ما سایه صورت Batman را مشاهده می کنیم. اما در همان لحظه، صدای یک زن شنیده می شود و ما Catwoman را مشاهده می کنیم و از همین جا گیم پلی شروع می شود و شما باید در نقش Catwoman حساب خلافکارها را برسید. واقعاً نمی توان مبارزات Arkham City را از طریق نوشته شرح داد، چون وقتی با چشم هم آن را نگاه می کنید، باورش سخت است.
Rocksteady تعداد دیوانه واری فنون چندضرب و حرکات رزمی برای هر شخصیت طراحی کرده و خیلی کم پیش می آید که یک سری فنون چندضرب تکراری را مشاهده کنید. حتی در بعضی مواقع می توانید حساب سه نفر را در یک زمان برسید و به لطف شلاق Catwoman می توانید از فاصله دور هم به دشمن ضربه بزنید. مکانیزم مبارزات همچنان همانند قبل بر مبنای سیستم حمله و ضد حمله است که ما چنین سیستم مبارزه ای را در Assassin's Creed هم مشاهده کرده ایم و ضد حمله ها در حقیقت یک سری ضربات تمام کننده بسیار جذاب هستند.
  

ادامه مطلب دانلود بازی بی نظیر
 

 

بازی مهیج و زیبای Costume Quest


بازی جدید و بسیار زیبای Costume Quest که توسط کمپانی Double Fine Productions آن را ساخته و THQ آن را برای PC به تازگی عرضه کرده است ، قرار نبود که این بازی بر روی PC منتشر شود و ابتدا شاهد انتشار نسخه از آن بر روی شبکه PSN بودیم اما سازندگان آن در یک اقدام عجیب این بازی را نیز برای کامپیوتر تولید کردند ، بازی دارای سبک کارتونی RPG است که می تواند برای کسانی که تا به حال این گونه بازی ها را تجربه نکردند باشد ، داستان بازی در مراسم هالویین شروع می شود که یک خواهر و برادر هستند که به جنگ و کشتن غول ها می روند که در میان راه یکی از آنها ربوده می شود و داستان بازی ادامه می یابد ، این خواهر و برادر هرکدام توانایی خاص و منحصر به فردی دارند که در حین بازی متوجه آنها خواهید شد. وطن دانلود این بازی جذاب کارتونی را برای دوستان عزیز بر روی سایت قرار داده است تا دانلود کرده و از آن لذت ببرید. امیدواریم که مورد پسند کاربران عزیز وطن دانلود قرار بگیرد. تصاویری از این بازی را در ادامه مطلب مشاهده می کنید.

ادامه مطلب دانلود بازی زیبای

 

بازی فکری و پازل 13th Skull

Mystery Case Files: 13th Skull

 

با توجه به علاقه کاربران به دانلود بازی های کم حجم و جذاب، امروز قصد داریم تا بازی جدید از دسته بازی های معمایی را از شرکت قدرتمند Big Fish Games منتشر کنیم. این بازی معمایی و قدرتمند، دارای سبک و ژانر مشابهی است و اگر در ادامه مطلب به تصاویر این بازی دقت نمائید متوجه می شوید که می بایست حتما آن را دانلود کنید.

از قابلیت های جالب این بازی پازل، بازی های Bonus در صورت تمام کردن اصل بازی است. موسیقی بازی بسیار هیجان انگیز است. استفاده از راهنمای بازی در هنگامی که مراحل بازی خیلی پیچیده می شود امکان پذیر است. همچنین مجموعه ای از کارهای هنری با عنوان Behind-the-Scenes Concept Art وجود دارد، که می توانید مشاهده کنید. درجه این بازی T است و همانطور که گفته شد توسط کمپانی Big Fish تولید شده است. بنابراین به دوستداران بازی های فکری، توصیه می کنیم این بازی 15 ساعته را در ادامه مطلب به صورت رایگان دانلود نمایند. امیدواریم که این بازی مورد علاقه دوستداران و کاربران عزیز سایت وطن دانلود قرار بگیرد.


ادامه مطلب دانلود بازی جمجمه سیزدهم 13 th Skull
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب مطالب این سایت چیه؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 209
  • بازدید کلی : 3,509