loading...
سایت تخصصی دانلود بازی های رایانه ای
امیرمحمد بازدید : 69 شنبه 27 خرداد 1391 نظرات (0)

 

cabelas xoooox.jpgیکی دیگر از بازی هایی که به شکار حیوانات می پردازد Cabela's Dangerous Hunts 2 نام دارد. اما این بازی با دیگر بازی ها تفاوت اساسی دارد. در این بازی نه به شکار آهو می روید و نه گوزن و نه دیگر حیوانات بی آزار. بلکه تعمدا به شکار حیوانات درنده و وحشی مانند شیر و خرس می پردازید. در این لحظه فرض کنید که در منطقه ای در افریقا تک و تنها با چند شیر روبرو می شوید! گرافیک بازی به گونه ای است که این احساس در شما پدید خواهد آمد و نا خود آگاه از دلهره و ترس نفستان در سینه حبس خواهد شد. در این بازی بی نظیر نزدیک به 12 منطقه خطرناک جهان را تجربه خواهید کرد. در مجموع حدود 20 حیوان وحشی را می توانید در این بازی مشاهده کرده و به شکار آن ها بپردازید. شکار شیرها در افریقا، شکار کرگدن در هند، شکار خرس های قطبی در روسیه و ... شما باید قبل از حرکت به مناطق مربوطه خود را به تجهیزات شکار پیشرفته مجهز کنید تا از کشته شدن خود توسط حیوانات وحشی جلوگیری کنید. بایستی به راهنمایی های کارشناسان منطقه به دقت توجه کرده و قبل از رفتن به مناطق آن ها را مرور کنید. این بازی به صورت بدون نیاز به نصب (پرتابل) می باشد.
توضيحات کامل و تصاويري از بازي را مي توانيد در ادامه مطلب مشاهده نمائيد.

ادامه مطلب+Download
 
reddeer.jpgبازی های در سبک شکار حیوانات طرفداران بسیاری دارد که محدوده سنی خاصی را برای آن قائل نمی شوند. این به این دلیل است که چنین بازی های کامپیوتری البته اگر با گرافیک بالایی طراحی شوند اصلا خسته کننده نبوده و اتفاقات پیش روی غیر قابل پیش بینی می باشند. Hunting Unlimited 2009 یکی از این بازی هاست. در این بازی کاراکتر اصلی یک شکارچی حرفه ای با انواع سلاح های شکاری خوش دستی است که در مناطق جنگلی شمال امریکا تا جنگل های رویایی و بسیار زیبای آلاسکا و مناطق جنگلی دیگر در قاره امریکا حضور می یابد و به شکار حیواناتی همچون گوزن و گراز وحشی و آهو و ... می پردازد. صحنه های کشته شدن شکار در این بازی از نظر طبیعی بودن و به واقعیت نزدیک بودن مثال زدنی است. طوری که بازیگر احساس می کند در حال شکار یک حیوان واقعی است. در این بازی می توانید از میان 17 نوع حیوان موجود در مراحل مختلف نسبت به شکار هرکدام اقدام نمایید. از ویژگی های مهم دیگر بازی بدون نیاز به نصب (پرتابل) بودن آن می باشد.
توضیحات کامل و تصاویری از بازی در ادامه مطلب موجود است.
ادامه مطلب+Download
Doom3_box.jpgبازی Doom از سری بازی های اکشن یکی از محبوب ترین بازی های نوع خود است که بی شک اگر یکبار آنرا امتحان کنید به آن معتاد می شوید! داستان ویرایش سوم از این بازی هیجان انگیز در سال 2145 و در سیاره مارس آغاز می شود. در این سیاره یک زون نظامی صنعتی بسیار پیشرفته ای ساخته شده است که در آن تحقیقات سری و مهمی از قبیل آزمایشات بیولوژیکی و برخی تست های مرموز روانی رو ی افراد تا ساخت تجهیزات مخرب نظامی و از این قبیل کارها انجام می گیرد. اما به دلایل مبهمی و به طور غیر عمدی این آزمایشات منجر به فاجعه مصیبت باری شد. نیروهای اهریمنی وحشت آور و خونخواری پا به عرصه وجود گذاشتند که حتی به وجود آورندگان آن ها به راحتی قادر به پی بردن به نحوه نابودی آن ها نیستند. پس در این میان کاراکتر اصلی بازی در نقش یک تکاور فضایی ناشناخته برای جلوگیری از حمله این موجودات اهریمنی عازم منطقه می شود تا تلاش خود را برای از بین بردن آنان و جلوگیری از حمله به زمین بکنند. این بازی به صورت بدون نیاز به نصب (پرتابل) است.
توضیحات کامل و تصاویری از بازی در ادامه مطلب موجود است.
ادامه مطلب+Download
 

باور نکردنی بسیار بصرفه


ffgfhjgjjk.jpgاحتمالا بازي اکشن کانتر را بازي کرده ايد. بازي نيز در همان سبک ساخته شده است که مي توان گفت که قابل رقابت با آن بازي است. هم از نظر گرافيک و صداي متن و هم از نظر طراحي مراحل مختلف. کاراکتر اصلي بازي سعي دارد که گروه ضد تروريستي به نام MIA را دوباره تشکيل داده و اهداف خاص تروريستي را که در مناطق مختلف پياده مي شود خنثي کنند. وي به پنج نفر ديگر ملحق مي شود و هدف اصلي آن ها جلوگيري از اقدامات تروريست ها و از بين بردن آن ها در مناطق مختلف جهان است. مراحل بازي در دوران قرن 21 اتفاق مي افتد. مراحل گوناگوني از عمليات بسيار پيچيده براي جلوگيري از بي ثبات شدن جهان طراحي شده است که گرافيک خيره کننده بازي باعث ايجاد هيجان زيادي مي شود. گاهي براي پايان بردن يک مرحله مجبور خواهيد بود که به صورت کاملا مخفي و يواشکي اسنادي را از بين برده و يا جا به جا کنيد و گاهي نيز بايستي در زير آتش دشمن به صورت کاملا حرفه اي و دقيق به از بين بردن نيروها مبادرت ورزيد. اين بازي به صورت بدون نياز به نصب (پرتابل) مي باشد.
توضيحات کامل در ادامه مطلب موجود است.
ادامه مطلب+Download

باور نکردنی بسیار بصرفه

 
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما راجب مطالب این سایت چیه؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 206
  • بازدید کلی : 3,506